9.1 C
Pals
Dijous, 18 desembre 2025
- Publicitat -

En marxa un nou grau de jardineria i floristeria a la Bisbal

Els estudis tenen dos anys de durada i se sumen als quatre que ja s'imparteixen a l'Institut de la Bisbal de l'Empordà

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’institut de la Bisbal d’Empordà estrena un cicle formatiu de grau mitjà en Jardineria i Floristeria. Aquest se suma als quatre que ja s’imparteixen i acreditarà els estudiants amb el títol de tècnic en l’especialitat.

La superació d’aquest cicle formatiu permet accedir al món laboral en activitats de producció de planta i floristeria operant i mantenint la maquinària i instal·lacions i complint amb la normativa mediambiental de control de qualitat i de prevenció de riscos laborals.

L’Ajuntament ha col·laborat amb la construcció d’un hivernacle i en l’adequació dels espais exteriors de treball i magatzem. Amb aquest, ja són cinc els cicles que s’imparteixen al municipi, sumats al de Terrisseria dual, Gestió administrativa i digital, Atenció a persones en situació de dependència i el superior d’Integració Social dual.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els veïns del barri de l’energia de Palafrugell rebutgen el projecte de 86 habitatges

Els veïns del barri de l’Energia s’oposen a la construcció de 86 habitatges nous a Palafrugell. Han presentat més de 500 al·legacions i denuncien que el projecte provocarà massificació, problemes d’aparcament i estrès social. Proposen zones verdes en comptes d’habitatges. L’Ajuntament defensa la necessitat del projecte per fer front a la manca d’habitatge.

Altres notícies