20.9 C
Pals
Dilluns, 23 juny 2025
- Publicitat -

Enverinen arbres del passeig de Sant Antoni

Ràdio Capital
Ràdio Capitalhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Calonge detecta que han enverinat alguns tamarius del passeig de Sant Antoni amb lleixiu o productes abrasius. Per això, el consistori ha obert una investigació per trobar els responsables. El govern lamenta aquest “acte vandàlic” perquè havia fet una inversió per millorar l’arbrat del passeig.

Els tamarius del passeig de Sant Antoni han anat substituïnt els pins per la seva capacitat de fer ombra. Ja al 2006 l’Ajuntament va començar a plantar una trentena de palmeres a la platja per generar espais públics atractius amb grans zones d’ombra.

- Publicitat -
- Publicitat -

Una nit històrica a l’ÍTACA: Oques Grasses omplen l’Estartit amb un concert davant 12.000 persones

El Festival ÍTACA va viure aquest dissabte una de les nits més memorables de la seva trajectòria. La platja Gran de l’Estartit es va convertir en un autèntic clam col·lectiu amb la presència de 12.000 persones, en la vetllada més multitudinària que ha acollit mai el certamen. L’aforament, ampliat davant l’enorme expectació generada per la

Altres notícies