‘Equilibrio’ i ‘Casa linda’ són els nous senzills de Cala Vento

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner dutxa girona

Cala Vento publica avui aquestes dues noves cançons com a avançament del seu imminent nou disc. Aquest serà el primer des de “Balanceo” fa quatre anys, un àlbum que els va donar moltíssimes alegries.

La primera cançó, ‘Equilibrio’, és una mescla explosiva entre la música pop i el rock més energètic. Amb un polsim de crítica social i una altra d’amor. També valora la importància de tenir a algú al costat amb qui compartir tant les misèries com les celebracions del dia a dia.

‘Casa Linda’ és una rara avis en la trajectòria del duo. Una cançó de pop que enganxa, minimalista i gravada amb només dues guitarres acústiques i alguns tocs electrònics.

Els pròxims concerts del grup, on ja podrem escoltar aquests senzills, són al març a Mèxic i a l’abril a Benicàssim.

L’entrada ‘Equilibrio’ i ‘Casa linda’ són els nous senzills de Cala Vento ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner dutxa girona

Joan Torras pren possessió com a nou síndic de greuges de Palamós

Joan Torras Roca és el nou síndic de greuges de Palamós i Sant Joan. Va prendre possessió del càrrec durant el Ple municipal d'aquest dimarts. Torras, de 72 anys, substitueix Fina Camós, primera dona al capdavant de la institució. El nou síndic inicia un mandat de cinc anys i assumeix la defensa dels drets de la ciutadania davant l'administració municipal.
- Publicitat -
Banner dietetica genciana

Altres notícies