Es crea la primera associació LGBTI a Platja d’Aro

La presentació de l'entitat ha coincidit amb el Dia Internacional contra la LGTBIfòbia, acompanyada d'un programa d'activitats a favor de la diversitat afectiva i sexual

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El 17 de maig es va presentar en el Centre Cívic Vicenç Bou de Platja d’Aro la primera associació LGTBI del municipi. La iniciativa pretén esdevenir un punt de trobada i suport a les persones que es trobin en situació de vulnerabilitat, confusió o de violència emocional o física, per raons de discriminació LGTBI.

També volen acompanyar a les famílies homoparentals que vulguin tenir fills o ja els tinguin. Aquest projecte està vinculat en el programa educatiu Escoles Rainbow que s’està portant a terme a centres inclusius de Barcelona.

També, l’associació vol atendre, acompanyar i informar en els processos de transició de gènere.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Acústica presenta un cartell amb grans noms, retorns destacats i una forta aposta pel talent emergent

L’Acústica ha presentat la programació de la seva 23a edició amb un cartell que combina figures consolidades, propostes intergeneracionals i una aposta decidida pels artistes emergents. Després de superar els 100.000 assistents en la darrera edició, el festival de Figueres referma la seva posició com un dels grans esdeveniments de la música catalana i reivindica

Altres notícies