24.1 C
Pals
Dimarts, 22 setembre 2020

Es presenta el nou Pla de màrqueting turístic de Catalunya amb la presència d’una vuitantena d’empreses

El Pla inclou la creació de la marca Grand Tour de Catalunya (GTC), un itinerari que recorrerà Catalunya per afavorir la descoberta del territori

El més llegit

Primeres classes confinades a Palamós i Castell-Platja d’Aro

Tres nous casos de confinament de classes al Baix Empordà: dos a Palamós (a l'escola pública La Vila i a la llar d'infants municipal 'L'Estel del Mossèn Gumersind') i un a la Vall d'Aro (de l'Escola Vall d'Aro).

El Ple de l’Ajuntament de Palamós rebutja les propostes de Ciutadans per fer front a l’ocupació d’habitatges

  El Ple de l'Ajuntament de Palamós ha rebutjat aquesta setmana la moció presentada pel grup de Ciutadans, en l'oposició,...

Els productes del Baix Empordà arriben al mercat francès de Sant-Andreu

Els productes del Baix Empordà s'han mostrat a la la quarta edició de la mostra, juntament amb altres productes locals d’Olot; tot ressaltant l'oportunitat de poder vendre la marca Empordà al mercat transfronterer de França

Palamós treu a concurs públic 11 parades del Mercat

Les concessions del Mercat Municipal de Palamós van expirar l’hivern passat després de 30 anys de vigència i l’Ajuntament...

El director de l’Agència Catalana de Turisme (ACT) del Departament d’Empresa i Coneixement, David Font, acompanyat del delegat del Govern de la Generalitat a Girona, Pere Vila, i del vicepresident primer executiu del Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona, Jaume Dulsat, han presentat a Girona el Pla de màrqueting turístic de Catalunya 2018-2022. Hi han assistit prop d’una vuitantena d’empreses de les comarques del Gironès, Selva, Alt Empordà, Baix Empordà i Pla de l’Estany que formen part de la marca turística Costa Brava.

La Generalitat treballa amb la voluntat de posicionar Catalunya com una de les destinacions més òptimes del món i ajudar al sector a tenir un màrqueting d’alta eficiència. En un document conjunt amb agents turístics, patronats de turisme i sector privat, s’han marcat els reptes a desenvolupar per l’Agència Catalana de Turisme pels propers quatre anys, així com l’estratègia i accions per a la promoció turística de Catalunya a l’exterior.

En aquest Pla s’hi contemplen una vintena d’iniciatives que s’han de començar a fer efectives, i entre les quals destaquen nous productes anomenats 4D, que han de poder contribuir a la desconcentració, desestacionalització, diversificació i augment de la despesa. També es fa palès la necessitat d’oferir més experiències fora de la temporada alta, de desenvolupar una estratègia de màrqueting digital, de treballar intensament amb el web i les xarxes socials i de crear la marca Grand Tour de Catalunya (GTC), un itinerari que recorrerà Catalunya per esdevenir una excel·lent oportunitat de descoberta del territori en 5-10 dies amb serveis d’alta qualitat i una atenció personalitzada, entre d’altres mesures.

Entre els objectius que s’han marcat de cara al 2022 hi ha l‘increment d’un 9% dels viatges turístics durant els mesos de març, abril, maig i octubre; augmentar la despesa mitjana de turista per dia i incrementar en un 11% el viatgers que s’allotgin en establiments turístics fora de la costa. Al mateix temps es vol consolidar la destinació turística de Catalunya com una de les tres primeres de la Mediterrània.

El director de l’ACT, David Font, va afirmar que “el Pla de màrqueting turístic de Catalunya 2018-2022 estableix les línies estratègiques de la promoció turística al nostre país tant del sector públic com del privat pels propers 4 anys. El Pla contempla la inclusió del sector privat, facilitant que empreses i institucions impulsin Catalunya com a destinació junts, fent un ús intel·ligent de la informació sobre els turistes que ens visiten.”.

 

- Publicitat -
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -
- Publicitat -

Últimes notícies

L’estació meteorològica de Begur pertany a weathercloud i informa en temps real

Begur va inaugurar el 25 de juny passat una nova estació meteorològica ubicada a l’Espai Mas d’en Pinc. Aquest...

El corball i el mero, amenaçats a la Costa Brava per la pesca recreativa

L'Institut d'Ecologia Aquàtica de la UdG assegura que la pesca recreativa està anant en augment a la Costa Brava, especialment per part de la...

Alerten d’un nou frau, el “Brushing”

La Generalitat de Catalunya ha informat que recentment s’ha detectat una nova tècnica de frau comercial anomenada Brushing.

La “R” de REDUIR

Comencem nova etapa de supermatí amb la reducció, la segona de las “erres” de la Sostenibilitat.

Supermatí – 22 setembre 2020

Escolta el Supermatí, el programa informatiu del Baix Empordà, amb les últimes notícies de la comarca d'aquest dimarts 22 de setembre 2020

Altres notícies