24.1 C
Pals
Divendres, 27 novembre 2020

Es presenta el nou Pla de màrqueting turístic de Catalunya amb la presència d’una vuitantena d’empreses

El Pla inclou la creació de la marca Grand Tour de Catalunya (GTC), un itinerari que recorrerà Catalunya per afavorir la descoberta del territori

El més llegit

Quina presència té el coronavirus a les aigües residuals del Baix Empordà?

Malgrat quan el coronavirus està a l'aigua residual probablement ja no és infecciós, les dades que es recullen poden donar una perspectiva de la situació del virus a la zona.

Tres detinguts al Baix Empordà per apropiar-se de mòbils comprats a través d’un portal de vendes de segona mà

El xofer d'una empresa de paqueteria es quedava els objectes i els altres dos arrestats els tornaven a posar a la venda

Salut es planteja nous cribratges de coronavirus al Baix Empordà”

L'objectiu és detectar asimptomàtics entre la població major de 16 anys

Anna Ribera “fa tres setmanes que els ingressos van baixant”

En l’entrevista del Supermatí d’avui, Anna Ribera, directora assistencial del Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, ens ha...
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -

El director de l’Agència Catalana de Turisme (ACT) del Departament d’Empresa i Coneixement, David Font, acompanyat del delegat del Govern de la Generalitat a Girona, Pere Vila, i del vicepresident primer executiu del Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona, Jaume Dulsat, han presentat a Girona el Pla de màrqueting turístic de Catalunya 2018-2022. Hi han assistit prop d’una vuitantena d’empreses de les comarques del Gironès, Selva, Alt Empordà, Baix Empordà i Pla de l’Estany que formen part de la marca turística Costa Brava.

La Generalitat treballa amb la voluntat de posicionar Catalunya com una de les destinacions més òptimes del món i ajudar al sector a tenir un màrqueting d’alta eficiència. En un document conjunt amb agents turístics, patronats de turisme i sector privat, s’han marcat els reptes a desenvolupar per l’Agència Catalana de Turisme pels propers quatre anys, així com l’estratègia i accions per a la promoció turística de Catalunya a l’exterior.

En aquest Pla s’hi contemplen una vintena d’iniciatives que s’han de començar a fer efectives, i entre les quals destaquen nous productes anomenats 4D, que han de poder contribuir a la desconcentració, desestacionalització, diversificació i augment de la despesa. També es fa palès la necessitat d’oferir més experiències fora de la temporada alta, de desenvolupar una estratègia de màrqueting digital, de treballar intensament amb el web i les xarxes socials i de crear la marca Grand Tour de Catalunya (GTC), un itinerari que recorrerà Catalunya per esdevenir una excel·lent oportunitat de descoberta del territori en 5-10 dies amb serveis d’alta qualitat i una atenció personalitzada, entre d’altres mesures.

Entre els objectius que s’han marcat de cara al 2022 hi ha l‘increment d’un 9% dels viatges turístics durant els mesos de març, abril, maig i octubre; augmentar la despesa mitjana de turista per dia i incrementar en un 11% el viatgers que s’allotgin en establiments turístics fora de la costa. Al mateix temps es vol consolidar la destinació turística de Catalunya com una de les tres primeres de la Mediterrània.

El director de l’ACT, David Font, va afirmar que “el Pla de màrqueting turístic de Catalunya 2018-2022 estableix les línies estratègiques de la promoció turística al nostre país tant del sector públic com del privat pels propers 4 anys. El Pla contempla la inclusió del sector privat, facilitant que empreses i institucions impulsin Catalunya com a destinació junts, fent un ús intel·ligent de la informació sobre els turistes que ens visiten.”.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Últimes notícies

Tothom Ho Comenta 1×08 – 26 novembre 2020

Aquesta setmana hem parlat amb en Miquel Unzué de Mood Z i hem tractat la polèmica lingüística sobre Ada Colau.

El robots submarins són clau per a la descoberta i protecció d’espècies d’organismes de grans profunditats

Un estudi indica que l'ús dels aparells aquàtics combinat amb estacions marines faciliten les investigacions

Paula Valls crea ‘És Nadal’, la primera nadala de Barcelona

Paula Valls ha estrenat aquest dijous ‘És Nadal‘ una nadala molt especial que parla de les situacions que es viuen cada dia, de Barcelona i d’aquests últims mesos en aquests temps de pandèmia. La cantant de Manlleu ha explicat a betevé que el Nadal el necessitem sempre, però aquest any, encara més. També afegeix que…

Palamós dona llum verda a la construcció d’un habitatge social cooperatiu

L'Ajuntament de Palamós i la cooperativa d'habitatge Sostre Cívic ja havien aprovat el febrer del 2019 un protocol per a la viabilitat d'una promoció...

28.475 habitants del Baix Empordà només hi passen una temporada

Segons l'Institut d'Estadística de Catalunya (Idescat), el 2019 la població estacional del Baix Empordà va ser de 28.475 habitants, la qual cosa representa un...

Altres notícies