17.8 C
Pals
Diumenge, 16 novembre 2025
- Publicitat -

Fan esclatar amb explosius un caixer automàtic a l’Estartit

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Uns lladres han fet esclatar aquesta matinada un caixer automàtic a l’Estartit amb un artefacte casolà, per poder-hi robar. Els Mossos d’Esquadra ja han obert una investigació per aclarir els fets. 

A dos quarts de sis del matí, la policia catalana ha rebut l’avís d’un veí que alertava de desperfectes a una immobiliària del carrer Grècia. Quan els agents han arribat al lloc, han vist que l’origen dels danys era el caixer automàtic, que algú havia fet explotar. L’ona expansiva ha trencat vidres de la immobiliària veïna i ha provocat destrosses als aparadors i al sostre. La Divisió d’Investigació Criminal (DIC) dels Mossos s’ha fet càrrec de la investigació per esclarir quin tipus d’explosius han fet servir els delinqüents per fer volar el caixer. Els agents han estat treballant sobre el terreny fins a quarts d’onze del matí.

No és el primer robatori d’aquest tipus a les comarques gironines. De fet, l’acció de L’Estartit coincideix amb l’anunci que els Mossos d’Esquadra i la Policia espanyola han desarticulat una banda criminal que robava diners de caixers automàtics fent-los volar amb explosius. Entre altres, se’ls atribueix el robatori per aquest mètode en una sucursal de Riudellots de la Selva, el juny de l’any passat, en què es van endur més de 7.000 euros. En principi, es descarta que tinguin relació amb el cas de l’Estartit.

- Publicitat -
- Publicitat -

Platja d’Aro rep 133 sol·licituds pel nou mercat setmanal, però no es valoraran fins al 2026

Platja d’Aro ha rebut 133 peticions per instal·lar una parada al futur mercat setmanal de venda no sedentària. Tot i això, no es preveu avaluar-les fins l’any vinent. El procés es manté actiu malgrat el contenciós judicial presentat per l'entitat Gavans, que denuncia l’obertura del concurs en lloc de renovar les autoritzacions per 15 anys.

Altres notícies