14 C
Pals
Diumenge, 22 febrer 2026

‘evermore’ de Taylor Swift

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

A res de posar punt final a la primera dècada dels 2000, i a un any 2020 no gaire bo per la cultura arreu del món, Taylor Swift sorprèn els seus fans amb un àlbum sorpresa, ‘evermore‘.

Al juliol la cantant nord-americana ja va publicar ‘folklore‘, un disc molt aclamat per les crítiques musicals i pels seus fans, però que no acompanyava al temps. Un disc gris, de tardor, però ara el seu descendent ‘evermore’ arriba en el moment just.

‘evermore’ és un àlbum que continua en la línia de ‘folklore’ pel que fa a temàtica i estètica musical. Les lletres i les històries de les cançons tornen a estar protagonitzades per personatges reals i ficticis que veuen la seva vida com un laberint, amb trames complicades que de vegades no saps si són reals o no. I és que Taylor Swift, és una gran narradora d’històries, i amb això no hi ha que la guanyi.

El disc compta una altra vegada amb la col·laboració de Bon Iver en la cançó que dóna títol a l’àlbum, ‘evermore‘, però també compta amb HAIM a ‘no body, no crime‘, i de The National a ‘coney island‘.

La cantant a través de les xarxes socials ja va dir que les 17 cançons d’aquest nou àlbum s’havien creat just després de publicar ‘folklore’ i que per tant estan creades en el mateix estat mental de composició. Per això, el disc obra amb ‘willow‘, un primer senzill més animat i el videoclip del qual continua just al final del de ‘cardigan’.

Tot i que, potser és arriscar-se massa treure un disc sorpresa a finals d’any quan Taylor Swift ja està nominada als Grammys per l’àlbum de l’any amb ‘folklore’ i la cançó de l’any amb ‘cardigan’, aquest àlbum servirà a la cantant per posicionar-la com una de les grans compositores de la seva generació.

L’entrada ‘evermore’ de Taylor Swift ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

(Galeria) Més de 250 persones participen a la gran xocolatada dels 25 anys de Ràdio Capital

Més de 250 persones van participar en la xocolatada popular que va donar el tret de sortida als 25 anys de Ràdio Capital. Música en directe, concursos, premis i un programa especial a peu de plaça van convertir la tarda en una gran festa de ràdio de proximitat. L’emissora també va presentar el nou logotip i la nova imatge sonora.

Altres notícies