Famílies de Calonge i Sant Antoni fan vaga per la jornada contínua

El 65% dels alumnes de les tres escoles no han anat a classe

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Famílies de Calonge i Sant Antoni fan vaga per la jornada contínua
Loading
/

Les associacions de famílies de les tres escoles de Calonge i Sant Antoni s’han mobilitzat aquest dilluns per reclamar la jornada contínua al municipi. Per això, durant aquesta tarda no han portat els fills a classe a les escoles La Sínia, Pere Roselló i Llevantí de Mar. Ho han secundat el 65% dels alumnes en el conjunt dels tres centres. Judith Gibert, presidenta de l’AMPA de l’escola La Sínia, explica a Ràdio Capital que tenen la mirada posada en el 2019 perquè és quan el govern català decidirà què fer amb la jornada contínua.

Les escoles calongines segueixen la protesta iniciada per l’escola La Vila de Palamós, que el mes passat també va fer vaga. La protesta s’ha fet el dia abans de començar la jornada intensiva abans de les vacances d’estiu. Municipis com Vall-llobrega, Platja d’Aro i Santa Cristina ja compten amb la jornada contínua.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
banner agrienergia

Balanç: El temporal deixa rius desbordats, més de 170 litres de pluja i nombroses inundacions al Baix Empordà

El temporal ha colpejat amb força el Baix Empordà durant la matinada i el matí d’aquest diumenge. El Ridaura ha superat els 300 metres cúbics per segon i el Daró s’ha acostat als 180. Castell d’Aro ha acumulat més de 170 litres per metre quadrat. Les inundacions han afectat sobretot la Vall d’Aro, Calonge i Sant Antoni. La situació ha millorat durant la tarda.
- Publicitat -
banner eram 3

Altres notícies