Finalitzen aquesta setmana les obres al desguàs del rec del Molí de Torroella

El cost de la feina començada al febrer és d’uns 540.000 euros

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’alcalde de Torroella de Montgrí, Jordi Colomí, i el cap de l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) a la demarcació territorial de Girona, Àlex Rocas, van visitar ahir la finalització dels treballs de reparació del desguàs del rec del Molí després dels danys provocats pel temporal Glòria.

Les obres, a més de minimitzar el risc d’inundació d’Ullà i de Torroella de Montgrí, han millorat les condicions hidràuliques de la sortida del rec del Molí augmentant fins a 2,5 vegades la capacitat d’evacuació.

La feina quedarà del tot enllestida aquesta mateixa setmana i es podrà reobrir el camí de coronació de la mota. El pressupost de les obres ha estat d’uns 540.000 euros.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Una nedada a Palamós reclama més seguretat per als nedadors davant les embarcacions

Una quarantena de persones han participat en una nedada a Palamós per reclamar més seguretat al mar. Les entitats organitzadores demanen normes més clares davant l’augment d’embarcacions recreatives. També reclamen distàncies de seguretat, carrils per nedar i més protecció dels espais naturals. Els nedadors alerten de situacions de risc durant els mesos d’estiu.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies