Franz Ferdinand presentaran el seu nou disc el 18 de febrer de 2025 a Barcelona

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Franz Ferdinand anuncien un nou disc “The Human Fear” que arribarà el 10 de gener. El disc ha estat produït per Mark Ralph i inclourà 11 noves cançons, on exploraran les pors més profundes i com afrontar-les i acceptar-les.

Sobre el nou disc, Alex Kapranos ha explicat que fer el disc ha estat una de les experiències més positives que ha tingut. La por et recorda que estàs viu.

El primer avançament es ‘Audacious‘ i ha estat dirigit per un antic col·laborador del grup, Andy Knowles.

Entre les moltes dates que el grup ha anunciat per presentar-lo trobem el 18 de febrer a la Sala Razzmatazz, de Barcelona. Les entrades surten a la venda el proper 20 de setembre, amb prevenda el dia abans a LiveNation.es. Costaran 45 euros (+ despeses).

 

L’entrada Franz Ferdinand presentaran el seu nou disc el 18 de febrer de 2025 a Barcelona ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Som Energia, Fundació Climent Guitart i bonÀrea Agrupa reben els VI Premis Josep Pallach pel seu compromís amb l’educació i la societat

Som Energia, Fundació Climent Guitart i bonÀrea Agrupa han rebut els VI Premis Josep Pallach Empreses per l’Educació i el Compromís Social. Els guardons reconeixen la tasca de tres entitats en la promoció de valors educatius i responsabilitat social. L’acte de lliurament s’ha fet al Museu del Suro de Palafrugell.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies