Ghostland

El més llegit

Fan un menú especial pels 100 anys de les casetes de S’Agaró

El restaurant La Taverna del Mar inclourà un plat de mar i muntanya als menús de desembre

La Bisbal es vol agermanar amb Altsasu

El cas d'Altsasu és un cas judicial obert de vuit joves de la localitat navarresa per la seva implicació en una baralla amb agends de la Guàrdia Civil fora de servei el 2016 en un bar d'aquell municipi

La pel·lícula “The Irishman” s’estrena a Palamós abans que a Netflix

A més a més, els cinemes Arinco també acullen del 19 al 23 de novembre el Filmmaker International Film Festival

Gairebé un mes de vaga a Suntransfers de Torroella de Montgrí

Els treballadors porten 29 dies de vaga després de l'acomiadament de tres empleats, volen que els reincorporin després d'assegurar que són acomiadaments "nuls" i per "repressió sindical"

JxCAT Torroella denuncia el sobrecost de la zona blava al pagar amb l’app

El grup de Junts per Catalunya denuncia aquest sobrecost de 19 cèntims si es paga mitjançant l'aplicació mòbil tot i que no estigui estipulat a les ordenances fiscals
Ignasi Arbat
Ignasi Arbathttp://www.ningunoesperfecte.cat/
Presentador i director del programa "Ningú no és perfecte"
Pascal Laugier es va fer un nom amb la polèmica Martyrs, una pel·lícula sense idea i argument que només se sustentava amb imatges violentes que buscaven la provocació perquè se’n parlés.
Ghostland comença interessant. Sota una mirada atenta al cinema de Tobe Hooper, i La matanza de Texas en particular, aviat comencem a apreciar alguna cosa en la seva trama que no funciona. De cop, arriba un gir inesperat per donar coherència allò què hem vist fins aleshores. Coherència? Una mica sí, però a canvi d’un gir que força la situació i converteix una pel·lícula que prometia en un torture porn avorrit de l’escola Saw.
La pel·lícula ens narra la història de dues germanes que es traslladen a viure amb la seva mare en una casa de la seva recent difunta tieta. Durant la primera nit a la casa, dos psicòpates hi entren i obliguen a la mare a defensar a les seves filles. Durant l’atac, les dues han tingut vivències diferents i han afrontat el trauma de manera diferent i les seves personalitats patiran una alteració. Al cap de 16 anys, una de les germanes s’ha convertit en una escriptora de novel·les de terror famosa, i l’altra encara viu amb la mare, incapaç de superar els fets d’aquella nit. Quan les tres es tornin a trobar en la mateixa casa en què van succeir els fets d’aquella fatídica nit, començaran a produir-se situacions rares.
Laugier juga al mateix que pel·lícules com A l’interior, despullar qualsevol coherència de guió per exposar el que vol, i oblida conscientment una possible lògica. Personalment, crec que això és enganyar a l’espectador i aquí crec que s’abusa d’aquest recurs. Ghostland, presentada en el darrer Sitges, em va semblar un bunyol considerable, ja que també resulta excessiva a tots els nivells i al final és un espectacle macabre sense cap sentit.

Article anteriorAnimals
Article següentSupermatí 24-09-2019

Últimes notícies

A les Portes de Troia – 17 novembre 2019

Arriba una nova edició del programa d'història de Ràdio Capital.

Santa Cristina congela IBI, escombraries i vehicles, però modifica exempcions i descomptes als no empadronats

Les ordenances fiscals del 2020 es van aprovar amb els vots d'ERC, JxCat, Guanyarem i PSC, mentre que Cs va votar en contra

Ona Jove – 17 novembre 2019

Ja pots tornar a recuperar el programa més jove i random de Ràdio Capital.

Premien Pals per la gestió del reciclatge del vidre

Ecovidrio els ha distingit amb la Bandera Verda per haver aconseguit augmentar en un 40% el reciclatge de vidre en relació a l'estiu de l'any anterior

Factoria Musical – 17 novembre 2019

Dues hores per posar-te al dia de la música!

Més notícies