16.4 C
Pals
Divendres, 9 maig 2025
- Publicitat -

Intervals de núvols, plugims i Tramuntana

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La setmana comença amb una ambient fred aquest matí i alguns núvols que aniran transitant pel cel al llarg d’aquest dilluns.

De fet, és possible que es puguin produir alguns plugims intermitents o quatre gotes en algun moment del dia, però no seran generals ni acumularan grans quantitats.

El vent serà el meteor protagonista a partir del migdia i tarda quan la tramuntana agafarà força a la zona més nord i costanera de l’Empordà.

Hi ha activat un avís per perill de ratxes que poden superar els 90km/h aquesta nit. Com a conseqüència l’estat de la mar empitjora amb onades de fins a 2.5 m d’alçada.

Demà al matí seguirà el vent a la zona nord de la comarca i millora l’estat del cel amb una lleugera pujada de la temperatura màxima.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Ajuntament de Palamós inicia el procés d’asfaltatge de diversos carrers del municipi

Les actuacions començaran al carrer de Gaspar Matas i afectaran més de 8.000 metres quadrats de superfície.

Altres notícies