25.3 C
Pals
Divendres, 11 juliol 2025
- Publicitat -

Ja a la venda les entrades per dies del Cruïlla Festival

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El festival Cruïlla ha donat a conèixer la distribució dels seus artistes en els 3 dies de festival, on només falta saber el dia exacte que actuaran Two Door Cinema Club.

Així mateix, ja es poden adquirir les entrades per dies a 65 euros + IVA. Els abonaments es mantenen a 110 euros.

Entrades a la venda, al web del festival.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’augment d’efectius en el cos de Bombers i la prevenció marquen la campanya forestal d’aquest 2025

Catalunya ja ha vist durant aquest estiu del 2025 com dos grans incendis forestals han cremat més de 8.000 hectàrees. I tot i que aquests focs no s'han concentrat a la zona de l'Empordà, el cos de Bombers es prepara per afrontar una temporada complicada pel risc d'incendi forestal.

Altres notícies