Jornada anticiclònica amb domini del Sol

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner dutxa girona

Aquest dimecres gaudirem d’una jornada plenament anticiclònica i això vol dir domini del Sol i cel serè. 

La Temperatura diürna puja una mica i el mercuri es mourà avui entre els 2ºC de mínima i els 16ºC de temperatura màxima. 

Tot i que no esperem grans canvis a mitjà termini, la bonança meteorològica dura poc perquè demà ja tindrem el cel mig ennuvolat sobretot pel matí amb tendència a que s’obrin grans clarianes.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
banner can montes

Balanç: El temporal deixa rius desbordats, més de 170 litres de pluja i nombroses inundacions al Baix Empordà

El temporal ha colpejat amb força el Baix Empordà durant la matinada i el matí d’aquest diumenge. El Ridaura ha superat els 300 metres cúbics per segon i el Daró s’ha acostat als 180. Castell d’Aro ha acumulat més de 170 litres per metre quadrat. Les inundacions han afectat sobretot la Vall d’Aro, Calonge i Sant Antoni. La situació ha millorat durant la tarda.
- Publicitat -
Banner EGM Ràdio Capital

Altres notícies