Jornada castellera per la protecció de S’Alguer i la platja de Castell

Els Amics de les Illes Formigues convoquen una jornada castellera amb motius ecologistes a Palamós

Anna Pujol
Anna Pujol
Redactora de Ràdio Capital
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Associació Amics de les Illes Formigues organitza aquest proper dissabte 29 de setembre una jornada castellera a la platja de Castell i al fons marí davant de s’Alguer. L’objectiu d’aquesta jornada és fer un homenatge a la voluntat popular de conservar aquests ecosistemes, que van promoure grups com Salvem S’Alguer durant els anys 60s i 70s i el grup Salvem Castell durant els 90s.

Es preveu que els castells s’aixecaran a partir del migdia, i els encarregats de fer-ho seran la colla castellera Minyons de Santa Cristina d’Aro i un grup de voluntaris dels centres DiveCenter i Gidive de Palamós.

A través d’aquest esdeveniment, els Amics de les Illes Formigues volen fer una crida a recuperar els valors ecologistes i conviden a la conservació de S’Alguer i la platja de Castell.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Ginestà i Nil Moliner uneixen veus en una nova cançó que arribarà el 4 de setembre

Ginestà i Nil Moliner han anunciat una nova col·laboració que arribarà a les plataformes digitals el pròxim 4 de setembre. El grup ho ha fet públic aquest dilluns a través de les xarxes socials, on ha revelat també el títol de la cançó: ‘Amb qui estaràs?’. El tema va començar a escriure’s fa mesos i
- Publicitat -spot_img

Altres notícies