Josep Maria Piferrer: “Els ajuntaments haurien de fer alguna cosa per protegir més la nostra costa”

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Josep Maria Piferrer: "Els ajuntaments haurien de fer alguna cosa per protegir més la nostra costa"
Loading
/

Hem convidat en Josep Maria Piferrer de SOS Costa Brava i Salvem el Golfet per parlar de les festes il·legals que s’estan fent a la Costa Brava darrerament i de les possibles solucions i mesures que s’haurien de prendre.

Podeu recuperar l’entrevista a continuació:

- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal és la seu del Catalonia Open WTA 125 i celebra el desè aniversari del torneig de tennis femení

La Bisbal d’Empordà, Capital del Tennis Català 2026, acollirà del 27 d’abril al 3 de maig el Catalonia Open Solgironès WTA 125, amb jugadores d’alt nivell internacional. El torneig combinarà competició, activitats inclusives i propostes educatives, i donarà pas a l’ITF W35 de Platja d’Aro.

Altres notícies