Kasabian tornen amb ‘ALYGATYR’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Kasabian han tornat aquest dimecres amb ‘ALYGATYR’, la primera cançó que el grup estrena des de la sortida del seu líder, Tom Meighan, que va abandonar la formació el juliol del 2020, després de saber-se que s’enfrontava a un càrrec de violència domèstica cap a la seva parella, a la que hauria colpejat i humiliat. Es va declarar culpable i va ser castigat a una pena de 200 hores de treball no remunerat.

Des de llavors el vocalista del grup és Serge Pizzorno, que ja formava part de Kasabian des dels seus inicis.

La cançó formarà part del nou disc del grup, previst pel 2022.

L’entrada Kasabian tornen amb ‘ALYGATYR’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:18:35

Colla Garnatxa: “Sense les colles no hi hauria Festes de Primavera”

La Colla Garnatxa, una de les agrupacions amb més trajectòria de les Festes de Primavera de Palafrugell, repassa els seus més de quaranta anys d’història, el treball que hi ha darrere de cada carrossa i comparsa, i reflexiona sobre el futur del Carrusel Costa Brava. Els seus membres reivindiquen la implicació ciutadana i la singularitat d’una festa que defineix la identitat cultural del municipi.

Altres notícies