10.9 C
Pals
Dijous, 22 gener 2026

Kylie Minogue, Bastille i Garbage a la desena edició del Festival Cruïlla

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La desena edició del Festival Cruïlla tindrà lloc els dies 4, 5 i 6 de juliol i comptarà amb caps de cartell de la talla de Kylie Minogue, Bastille i els autoconfirmats Garbage, que juntament amb Natos & Waor, Ayaz & Prok, Gang of Youths, Lildami i DJ Amable conformen la primera tanda de confirmats.

Els primers 1000 abonaments a preu reduït es poden adquirir a través del web del Cruïlla.

L’anterior edició del Cruïlla va deixar més de 57.000 persones que van poder gaudir dels directes que va oferir un dels festivals més eclèctics que trobem al país.

L’entrada Kylie Minogue, Bastille i Garbage a la desena edició del Festival Cruïlla ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Anunciades les nominacions dels BRIT Awards 2026 amb Olivia Dean i Lola Young al capdavant

Els BRIT Awards 2026 ja han fet públiques les seves nominacions. Olivia Dean i Lola Young lideren la cursa d’enguany amb cinc candidatures cadascuna, convertint-se en les grans favorites d’aquesta edició. La llista de nominats inclou un total de 92 nominacions repartides en 16 categories. Entre els artistes més destacats també hi ha Sam Fender

Altres notícies