20.4 C
Pals
Dijous, 18 setembre 2025
- Publicitat -

Kylie Minogue, Bastille i Garbage a la desena edició del Festival Cruïlla

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La desena edició del Festival Cruïlla tindrà lloc els dies 4, 5 i 6 de juliol i comptarà amb caps de cartell de la talla de Kylie Minogue, Bastille i els autoconfirmats Garbage, que juntament amb Natos & Waor, Ayaz & Prok, Gang of Youths, Lildami i DJ Amable conformen la primera tanda de confirmats.

Els primers 1000 abonaments a preu reduït es poden adquirir a través del web del Cruïlla.

L’anterior edició del Cruïlla va deixar més de 57.000 persones que van poder gaudir dels directes que va oferir un dels festivals més eclèctics que trobem al país.

L’entrada Kylie Minogue, Bastille i Garbage a la desena edició del Festival Cruïlla ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Esquerra reclama al Govern que actuï pel veto de l’estelada al Bisbal Bàsquet

Esquerra Republicana demana al Govern que intervingui davant el veto de la Federació Espanyola de Bàsquet a la samarreta amb estelada del Bisbal Bàsquet. El partit defensa que l’equip ja l’havia utilitzada durant anys sense problemes. Tot i acceptar la decisió, el club no la comparteix i segueix venent la samarreta original als seus aficionats.

Altres notícies