22.6 C
Pals
Dimecres, 17 setembre 2025
- Publicitat -

La 7ª edició de la travessia a mar obert No a la Fred ha tingut 120 participants

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
La 7ª edició de la travessia a mar obert No a la Fred ha tingut 120 participants
Loading
/

L’única travessia a mar obert que se celebra a l’hivern a Catalunya ha reunit més d’un centenar de nedadors a la platja de Sant Feliu de Guixols. La coordinadora d’aquesta travessia i nedadora del Club Aquàtic Xaloc que també hi ha participat, la Mireia Borrego, ha explicat que és una competició molt especial.

Aquest any la No a la Fred ha aconseguit més participació que les assolides en altres edicions i s’ha pogut desenvolupar en bones condicions meteorològiques, que han permès disputar tant el recorregut de 1.800 m com el de 2.500 m.

- Publicitat -
- Publicitat -

Esquerra reclama al Govern que actuï pel veto de l’estelada al Bisbal Bàsquet

Esquerra Republicana demana al Govern que intervingui davant el veto de la Federació Espanyola de Bàsquet a la samarreta amb estelada del Bisbal Bàsquet. El partit defensa que l’equip ja l’havia utilitzada durant anys sense problemes. Tot i acceptar la decisió, el club no la comparteix i segueix venent la samarreta original als seus aficionats.

Altres notícies