La brasilera Alves s’endú el torneig de Platja d’Aro

La final va enfrontar Alves contra l'aragonesa Carlota Martínez

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

La setmana passada es va disputar el Torneig Internacional Femení WTA25 de Platja d’Aro, que va coronar la brasilera Carolina Alves com a vencedora.

La final es va haver d’ajornar fins a aquest dilluns, a causa de la pluja, i va enfrontar Alves contra l’aragonesa Carlota Martínez.

El duel va ser força igualat i es va decidir en tres sets, a favor de la tennista brasilera (número 224 del món).

El títol de dobles va ser per a la parella formada per Ashley Lahey i Ellen Perez.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner EGM Ràdio Capital

RAYE guanya el Mercury Prize 2026 amb “THIS MUSIC MAY CONTAIN HOPE.”

RAYE s’ha proclamat guanyadora del Mercury Prize 2026 amb “THIS MUSIC MAY CONTAIN HOPE.”, el seu segon àlbum d’estudi, publicat al març. L’artista nascuda al sud de Londres s’ha endut el reconeixement en la cerimònia celebrada a l’Utilita Arena de Newcastle, on ha rebut el trofeu de mans de la locutora i DJ Sian Eleri.
- Publicitat -

Altres notícies