La cantant Alba Carmona presenta aquest dissabte a l’Espai Ter el seu segon disc, “Cantora”

El segon treball està format per una col·lecció de 9 cançons de temàtiques molt diverses que ens submergeix al ric món del folklore espanyol i llatinoamericà

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

La cantant Alba Carmona presenta aquest dissabte a l’Auditori Espai Ter el seu segon treball, Cantora, un homenatge als cants populars, a la riquesa i personalitat de la música de tradició oral.

Amb la seva veu captivadora, versàtil, profunda i amb una marcada personalitat i identitat pròpia, ens transporta a través de diferents gèneres, llengües i estils musicals, combinant cants tradicionals i composicions pròpies. El segon treball està format per una col·lecció de 9 cançons de temàtiques molt diverses que ens submergeix al ric món del folklore espanyol i llatinoamericà.

Cantora és un tapís sonor que evoca imatges viscudes i emocions intenses, i celebra la diversitat d’expressions musicals de diferents regions i països. El segon disc de la cantant ha estat nominat a Millor disc d’arrel dels Premis de l’Acadèmia Espanyola de la Música.

Centrada en la música d’arrel, Alba Carmona s’ha mogut durant anys entre els sons de les diferents músiques populars i la música moderna. Ha trepitjat una infinitat d’escenaris de tot el món i ha enregistrat discos amb artistes amb qui no ha parat d’aprendre i compartir: Perico Sambeat, Carlos Saura, Chano Dominguez, Las Migas, Maurici Sotelo o Miguel Poveda.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

El duet empordanès b1n0 publica ‘Gargot’, el seu tercer treball

El duet empordanès b1n0, format per Emili Bosch i Malcus Codolà, publica el 23 d'octubre el seu tercer àlbum, Gargot. El disc inclou onze cançons creades a partir de sessions d'improvisació amb sis artistes convidats. El grup també estrena un espectacle audiovisual amb Meritxell Neddermann i actuarà a l'Auditori de Girona el 4 de desembre.
- Publicitat -

Altres notícies