25.9 C
Pals
Dimecres, 27 agost 2025
- Publicitat -

La fira Indilletres de la Bisbal es fa al Pavelló Firal per pluja

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

A causa de la pluja la fira Indilletres de la Bisbal d’Empordà s’ha hagut de traslladar al Pavelló Firal. Així doncs, no es farà -almenys avui- al Castell de La Bisbal, tal i com es tenia previst.

Pla aeri de la fira Indilletres al pavelló municipal de la Bisbal d’Empordà amb desenes de persones mirant les parades aquest dissabte 29 d’agost de 2020. (Horitzontal)

Aquesta és la primera fira de llibres d’estiu després del confinament i Ràdio Capital hi serà per explicar-ho. La tercera edició de la fira Indilletres de la Bisbal d’Empordà és aquest cap de setmana del 29 i 30 d’agost i ens deixarà acabar l’estiu amb debats, conferències, tertúlies, recitals poètics, clubs de lectura, teatre, concerts i moltes presentacions de llibres. Podeu consultar-ne tota la informació aquí.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Policia de Platja d’Aro deté 4 homes en tres dies per diferents fets delictius

Les detencions estan relacionades amb violència masclista, agressions, amenaces, tinença de drogues i robatoris en establiments comercials.

Altres notícies