La Junta de Veïns de l’Estartit reclama el retorn d’ingressos irregulars detectats a l’expresident i l’exsecretari

L'informe auditat revela greus irregularitats en la gestió financera de l'entitat, com la manca d'informació a Hisenda, factures inexistents i pagaments sense justificació

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Junta de Veïns de l’Entitat Municipal Descentralitzada de l’Estartit, al Baix Empordà, ha reclamat a l’expresident de l’entitat, Francesc Ferrer, i a l’exsecretari, Josep Carreras, que retornin els ingressos percebuts de manera irregular durant els seus mandats. Segons l’auditoria econòmica realitzada a l’inici de l’actual mandat, Ferrer hauria rebut prop de 3.300 euros entre 2019 i 2023 en conceptes de retribucions i dietes no justificades. Per la seva banda, l’exsecretari Carreras va percebre una quantitat similar, també de manera indeguda, entre 2021 i 2023.

L’informe auditat revela greus irregularitats en la gestió financera de l’entitat, com la manca d’informació a Hisenda, factures inexistents i pagaments sense justificació. Aquesta situació ha forçat l’EMD a aplicar un Pla d’Ajust Financer sota la supervisió de la Diputació de Girona. A més, l’ens local ha posat en coneixement de les autoritats competents i la Fiscalia la possibilitat de responsabilitats patrimonials per part dels responsables anteriors.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Castell de Benedormiens acull una nova edició de Jov’Art amb prop de 90 obres de joves creadors

La mostra es pot visitar del 17 d’abril al 10 de maig al Castell de Benedormiens, amb obres d’alumnes de diversos instituts del territori. L’exposició forma part del cicle ART 2026 i inclou també una selecció del Fons Municipal d’Art a la planta superior del recinte.

Altres notícies