La Junta Gestora agafa el timó del Palamós

Toni Heras assumeix la presidència, mentre que Josep Maria Guzmán exercirà de secretari i Pere Subirana serà vocal

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El relleu al capdavant del Palamós CF ja s’ha oficialitzat, i una Junta Gestora ja ha agafat el timó, com a conseqüència de la dimissió de l’anterior Junta Directiva presidida per Joan Pau Pérez. El president ‘interí’ és Toni Heras, mentre que Josep Maria Guzmán és el nou secretari i Pere Subirana assumeix el càrrec de vocal.

Segons els estatuts del club, la Junta Gestora ha d’estar integrada per tres socis del Degà. Al sorteig van ser escollits 10 socis, però tret d’Heras, la resta va renunciar a la possibilitat d’entrar a la Gestora. Els altres dos electes, Guzmán i Subirana, formen part de la Junta per un acord ampli.

El proper 17 de setembre s’esgota el termini per presentar candidatures a la presidència de l’entitat groc-i-blava. Ja fa uns dies, Junts pel Degà va anunciar que hi concorreria amb Patxi Otamendi com a cap de files. Otamendi havia estat president del Girona FC, un càrrec que va ocupar des de finals de març del 2015 fins a principis de juliol del mateix any. Paral·lelament, al llarg de les properes hores, el president sortint, Joan Pau Pérez, podria oficialitzar que es presenta novament, segons Ràdio Palamós.

Com a mínim, es fixa un període de 15 dies des del termini de la presentació de candidatures (que acaba aquest dilluns) fins als comicis. Previsiblement, aquests podrien tenir lloc el diumenge 7 d’octubre.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Baix Empordà se situa entre les comarques on més creix el nombre de pensionistes

El Baix Empordà va registrar durant el darrer any un dels augments més importants de pensionistes de Catalunya. La comarca només queda per darrere d'Osona i la Cerdanya. Les dades també mostren diferències entre les comarques gironines. Mentre el Ripollès té una elevada proporció de pensionistes, l'Alt Empordà i la Cerdanya es mantenen entre les comarques amb menys pes d'aquest col·lectiu.

Altres notícies