23.7 C
Pals
Divendres, 16 maig 2025
- Publicitat -

La nova cançó i crítica de Childish Gambino

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Amb el nom artístic de Childish Gambino, el músic raper i guionista Donald Glover estrena la cançó “This is America”, que és una crítica contra la violència i la brutalitat policial d’Estats Units d’Amèrica.

La cançó inclou les col·laboracions d’altres artistes com Young Thug, Chance the Rapper, Offset Problem, 21 Savage, Blocboy JB o Big Sean, i està acompanyada per un videoclip amb una coreografia treballada que està firmat per Hiro Murai.

A continuació podeu veure el videoclip:

- Publicitat -
- Publicitat -

La 8a Setmana Internacional dels Mercats destaca el paper dels paradistes per potenciar el producte local

Amb el títol «No et tallis. Al mercat, pregunta!», la campanya reivindica la importància del tracte humà perquè els clients rebin consells per conservar i cuinar els aliments.

Altres notícies