La reivindicada pancarta pels presos polítics ja penja a l’Ajuntament de Sant Feliu

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Imatge inèdita a l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols. Per primer cop una pancarta penja a la façana del consistori. El ple va aprovar la setmana passada situar el lema «Llibertat presos polítics» després que més d’un centenar de persones haguessin signat instàncies per instal·lar aquesta pancarta.

El govern de la ciutat, format per Tots per Sant Feliu, el PSC i Esquerra, es va dividir en aquesta qüestió. Els socialistes hi han votat en contra, mentre que Tots per Sant Feliu i els republicans la van aprovar. L’alcalde Carles Motas va subratllat l’excepcionalitat del moment.

El CDR va denunciar un «ús partidista de l’Estat».

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Platja d’Aro Open Water arriba a la seva cinquena edició amb més de 200 participants

La Platja d’Aro Open Water celebrarà la cinquena edició amb més de 200 participants. La prova s’ha consolidat dins el calendari de natació en aigües obertes. Els nedadors podran escollir entre quatre distàncies. La més llarga baixa fins als 5.000 metres per reforçar la seguretat. L’organització també potenciarà els serveis destinats als participants i acompanyants.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies