8.1 C
Pals
Dijous, 1 gener 2026
- Publicitat -

La restauració podrà obrir fins a mitjanit i les reunions podran ser de fins a 10 persones

A més, el Procicat ha validat que hi hagi fins a sis comensals a les taules de bars i restaurants a partir de dilluns

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La restauració podrà obrir des de les sis del matí fins a la mitjanit a partir de dilluns vinent i les reunions socials podran ser de fins a 10 persones.

La limitació de les trobades socials però, fins ara a sis persones, està pendent de l’aval del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC).

A més, el Procicat ha validat que hi hagi fins a sis comensals a les taules de bars i restaurants a partir de dilluns. Fins ara només podien seure quatre. Aquesta és una de les mesures que entraran en vigor la propera setmana.

També s’amplien els aforaments a la cultura (70%), el comerç i la universitat (50%), i les reunions socials de fins a 10 persones. Aquest últim extrem està a l’espera de la ratificació del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya. Pel que fa al topall màxim de persones, els sectors cultural i esportiu podran omplir fins a 1.000 persones a l’interior i 3.000 a l’exterior o amb ventilació mecànica.

- Publicitat -
- Publicitat -

Un llibre recull 35 monuments medievals de 14 pobles de l’Empordà i el Gironès

L’editorial La Llera del Ter ha publicat el llibre ‘Arquitectura medieval a la llera del Ter’, un recull de 35 elements patrimonials de pobles del Gironès i l’Empordà. La publicació inclou castells, torres i patrimoni eclesiàstic. Més de 30 historiadors locals hi han col·laborat per documentar un patrimoni poc conegut, amb fotografies i continguts accessibles per a tots els públics.

Altres notícies