13.1 C
Pals
Divendres, 1 desembre 2023
- Publicitat -

La Volta ciclista arriba aquest dimarts al Baix Empordà

Hi haurà afectacions importants al trànsit a les poblacions per on passa la cursa

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

La Volta Ciclista a Catalunya arriba aquest dimarts 26 de març a diferents poblacions del Baix Empordà i finalitza, després de 25 anys, a Sant Feliu de Guíxols. En aquesta ocasió, l’etapa comença a Mataró i entrarà a la comarca per Santa Pellaia, al municipi de Sant Sadurní de l’Heura. La competició ha començat el dilluns, amb la primera etapa d’inici i final a Calella. L’etapa l’ha guanyat el belga Thomas De Gendt, de l’equip Lotto/Soudal Bel.

L’etapa començarà a les 12.50 des de Mataró, i està previst que arribi a l’alt de Santa Pellaia a les 14.50 h. A les 4 de la tarda passarà l’sprint intermig per Sant Feliu, en direcció a l’alt de Romanyà, per on passaran uns 15 minuts més tard. Tornaran a passar per Platja d’Aro, amb Sprint intermig, a dos quarts de cinc, fins a la meta, a Sant Feliu de Guíxols, prevista per a les 16.45. Els horaris són tots aproximats i es recomana arribar amb antelació, ja que és probable que els corredors s’avancin a les hores previstes. Pots consultar tots els horaris concrets aquí.

El pas de la Volta comportarà talls a la circulació viària. Ens els pobles i carreteres per on la competició farà passada, es tallaran les vies durant els 20-30 minuts que tardin a passar. A Sant Feliu, les afectacions al trànsit són més importants, i afecten el municipi durant tot el dimarts i el matí de dimecres. El circuit per on passa la Volta, que compren des del Passeig Marítim de Sant Pol, passant per la volta de l’Ametller, el Passeig del mar fins a la carretera de Girona, romandrà tancat des de les 3 fins a les 6. La zona d’arribada, el carrer Madrid des de l’Esclat fins al Guíxols Arena, estarà tancat de 8.00 a 20.00h.

Un dels principals atractius d’aquesta Volta és la presència del britànic Chris Froome i del vigent campió de la carrera Alejandro Valverde.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

L’Ajuntament de Palamós acull l’acte commemoratiu amb motiu del Dia internacional de solidaritat amb el poble palestí

Palamós s’ha sumat al Dia internacional de solidaritat amb el poble palestí, que es commemora cada 29 de novembre
- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -