12.7 C
Pals
Dimecres, 19 febrer 2025
- Publicitat -

L’advocat dels consellers durà a Dolors Bassa els comentaris de suport de Facebook

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’advocat de Carles Puigdemont i dels membres del govern del PDeCAT que estan empresonats o a l’exili durà a a torroellenca Dolors Bassa els missatges dels ciutadans de Torroella que deixin a Facebook.

Jaume Alonso-Cuevillas ha dit que, tot i no ser l’advocat de Bassa, té una relació especial amb ella perquè ha estiuejat tota la vida a l’Estartit.

Alonso-Cuevillas ha explicat a un grup de Facebook de Torroella que, “com a advocat de varis membres del Govern” va poder compartir amb la Dolors Bassa “les llargues i intenses hores de patiment a l’Audiència Nacional”.

Ha dit que l’endemà de la seva reclusió va demanar-li que transmetés especialment una forta abraçada a tots els torroellencs.

Si els ciutadans volen deixar algun missatge per la consellera, poden deixar un comentari a la publicació de Facebook.

LINK A LA PUBLICACIÓ DE FACEBOOK

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Glòria Marull: “Als pobles petits del Baix Empordà ens calen més recursos humans i econòmics”

Els representants dels 15 municipis del Baix Empordà amb menys de 2.000 habitants es van reunir aquest dilluns a la Sala de Plens del Consell Comarcal. L’objectiu de la trobada ha estat analitzar els principals reptes que afronten aquestes poblacions i coordinar estratègies per garantir el benestar de la ciutadania i el desenvolupament sostenible del territori. I per parlar dels resultats d’aquesta trobada i dels reptes que afronten aquests pobles ens ha visitat la presidenta del Consell Comarcal del Baix Empordà, Glòria Marull.

Altres notícies