L’Ajuntament de Palafrugell atura les obres d’Aigua Xelida

L'empresa promotora va començar a talar arbres quan el permís estava en tramitació

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Palafrugell ha aturat aquest matí les obres d’urbanització del polígon d’actuació promogut per «Aiguacel» a Aigua Xelida (Tamariu), ja que la promotora no tenia l’autorització per iniciar-les.

Tal i com es va informar la setmana passada, l’empresa promotora va iniciar a talar arbres quan el permís encara es trobava en fase de tramitació i per tant, després de realitzar una inspecció tècnica, s’ha procedit a l’aturada immediata de les obres d’urbanització, i se seguirà estudiant la documentació presentada per l’empresa.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Ràdio Capital de l’Empordà i Taronja Ràdio Girona superen els 24.000 oients

Ràdio Capital de l’Empordà i Taronja Ràdio Girona superen conjuntament els 24.000 oients entre FM i consum digital. Taronja Ràdio arriba als 16.306 oients i Ràdio Capital als 7.981. El creixement també es reflecteix al portal radiocapital.cat, que registra 146.000 usuaris únics, un 214% més que l’any passat.

Altres notícies