17.6 C
Pals
Dijous, 18 setembre 2025
- Publicitat -

L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols ja no permet passejar mascotes a més de 200 metres del domicili

Aquest és el radi que l’alcalde estima prudencial per no córrer riscos inútils

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’alcalde de Sant Feliu de Guíxols, Carles Motas,  va explicar aquest dimecres a Ràdio Sant Feliu, que es va aprovar un decret que sancionarà les persones que treguin a passejar les seves mascotes a més de 200 metres del seu domicili.

Encara que treure a passejar les mascotes forma part de les excepcions al confinament, l’alcalde vol evitar amb aquest decret que es faci un mal ús d’aquest permís i explica que passejar més enllà dels 200 metres prudencials és córrer un risc que ara per ara no poden assumir. Així, s’aconsella a les persones que surtin que duguin el seu document d’identitat per tal de facilitar la comprovació de domicili per part de les autoritats.

- Publicitat -
- Publicitat -

Esquerra reclama al Govern que actuï pel veto de l’estelada al Bisbal Bàsquet

Esquerra Republicana demana al Govern que intervingui davant el veto de la Federació Espanyola de Bàsquet a la samarreta amb estelada del Bisbal Bàsquet. El partit defensa que l’equip ja l’havia utilitzada durant anys sense problemes. Tot i acceptar la decisió, el club no la comparteix i segueix venent la samarreta original als seus aficionats.

Altres notícies