L’alegria de trobar el Möndo obert

Un establiment obert aquests dies, amb totes les mesures de seguretat necessàries, és una senyal que ens podem sortir d'aquest període fosc de la nostra història

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ahir quan vaig sortir a passejar per la Bisbal passades les vuit del vespre em vaig emportar una alegria MOLT gran. Sembla increïble com petites coses que abans donàvem per descomptades, ara són una gran novetat capaces de donar-nos un bri de llibertat. Passant pel carrer Cavallers, em vaig trobar un dels meus restaurants preferits del poble obert!

És el Möndo. Hi fan unes pizzes boníssimes, unes pastes innovadores, i un costellam per llepar-se els dits, entre moltes altres coses. No és l’únic restaurant de la Bisbal que m’encanta, però sí que és un dels pocs que vaig veure obert i que fa servei a domicili. També hi ha l’Escut, a les voltes.

Un establiment obert aquests dies, amb totes les mesures de seguretat necessàries, és una senyal que ens podem sortir d’aquest període fosc de la nostra història. Espero que poc a poc, tots ho puguin acabar fent, d’una manera o una altra, i que dels Ajuntaments els posin totes les facilitats del món per ampliar terrasses o endarrerir el pagament d’impostos, o eliminar-los totalment. El que no ens podem permetre és que ningú hagi de tancar.

Són les 8 del matí. Bon dia des de casa!

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Acústica presenta un cartell amb grans noms, retorns destacats i una forta aposta pel talent emergent

L’Acústica ha presentat la programació de la seva 23a edició amb un cartell que combina figures consolidades, propostes intergeneracionals i una aposta decidida pels artistes emergents. Després de superar els 100.000 assistents en la darrera edició, el festival de Figueres referma la seva posició com un dels grans esdeveniments de la música catalana i reivindica

Altres notícies