7.7 C
Pals
Dissabte, 23 gener 2021

Palafrugell engega una campanya per atraure el turisme de proximitat

El més llegit

El Ple de Palamós aprova la segona fase d’obres d’urbanització de La Fosca

La nova fase se centra ara als carrers inclosos dins el sector delimitat per la carretera de La Fosca, el camí del cementiri de Sant Joan, el camí vell de La Fosca i el carrer de l'església de La Fosca.

Quatre municipis del Baix Empordà demanen que se’ls tracti com un de sol amb les restriccions i decidir com aplicar-les

lam conjunt dels quatre municipis del Baix Empordà per ser tractats com un sol perímetre, i tenir veu i vot tant amb les restriccions de la covid-19 com amb les ajudes europees. Els seus alcaldes han redactat una carta conjunta on reclamen "ser escoltats" i poder aplicar les mesures per frenar la pandèmia tenint en compte la realitat de cada lloc.

Crearan nous espais de càrrega i descàrrega a l’Avinguda de les Voltes de la Bisbal d’Empordà

L’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà posarà en marxa un nou projecte de pacificació de l’entorn del Carrer Ample, al nucli antic. Una de les actuacions més destacades és la creació d’espais de càrrega i descàrrega a l’Avinguda de les Voltes.

Reneix el projecte del Tren de la Costa Brava

L'Associació per la Promoció del Transport Públic impulsa la reivindicació i aquest mes començaran a definir un full de ruta.
Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -
L’Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell (IPEP) posa en marxa a partir de demà una campanya per atraure el turisme de proximitat aquest estiu. Sota el lema #motiuspertornar, es reforçarà la presència digital del destí i es faran fins a 30 sortejos d’estances a allotjaments i àpats a restaurants del municipi.

L’objectiu de la campanya és, principalment, reforçar la imatge de Palafrugell i les seves platges com una destinació segura i de confiança. D’altra banda, es pretén donar suport als establiments d’allotjament i restauració del municipi amb la captació de clients. La campanya vol posar de relleu, també, les característiques pròpies del municipi i el seu entorn, com són un paisatge excepcional, en contacte amb la natura, i amb camins i cales que afavoreixen la possibilitat de desplaçar-se arreu amb bicicleta o caminant, entre d’altres, a més d’un tipus d’establiment familiar amb aforaments reduïts i de qualitat.

#motiuspertornar serà l’eix central dels diferents concursos que s’aniran llençant a través de Facebook i Instagram, entre el 18 de juny i el 31 d’agost. Els participants als diferents sortejos hauran de respondre una pregunta sobre l’establiment que ofereix el premi, seguir el perfil del @visitpalafrugell i etiquetar a tres persones.

La campanya també inclourà anuncis a Youtube, Google i xarxes socials, així com espots a Televisió de Catalunya i al seu web www.ccma.cat. Els vídeos promocionals estan basats principalment en imatges semi estàtiques del municipi, tipus postal, on es dóna protagonisme al color del paisatge i als sons.

- Publicitat -
- Publicitat -

Últimes notícies

Només 31 famílies de Palamós reben ajudes per a l’habitatge

Dins del pla de xoc de mesures contra les conseqüències econòmiques de la Covid-19, hi havia una part destinada...

Altres notícies