24.3 C
Pals
Dijous, 4 setembre 2025
- Publicitat -

Macaco, La Raíz i Sense Sal, primers grups convidats al Canet Rock 018

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La cinquena edició de CanetRock comptarà amb Macaco, La Raíz i Sense Sal en les seves més de 12 hores de música i festa al Pla d’en Sala. Són les primeres tres bandes a integrar el cartell del 2018, que tindrà lloc enguany el 7 de juliol a Canet de Mar i que, de nou, portarà al seu escenari grans grups de música que acompanyaran al públic assistent fins ben entrada la matinada.

Les entrades normals són de 35 euros, però CanetRock ha fet una promoció especial en ser època nadalenca i ha abaixat els preus de les entrades a 30 euros durant aquest període festiu.

- Publicitat -
- Publicitat -

The Weeknd afegeix noves dates a la seva gira d’estadis 2026

The Weeknd encara no ha dit prou. Quan semblava que l’ambiciosa gira After Hours til Dawn Tour arribava al final, l’artista canadenc ha confirmat que el 2026 s’allargarà amb una nova tanda de concerts que el portaran per Mèxic, Brasil, diverses capitals europees i, sí, també Madrid. La cita a l’Estadi Riyadh Air Metropolitano serà

Altres notícies