Mad Cool 2025: Olivia Rodrigo, Kings of Leon, Benson Boone o Gracie Abrams

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Mad Cool ha estat un dels darrers grans festivals estatals en anunciar part del seu cartell, però l’espera ha valgut la pena, ja que s’hi podran veure en directe alguns dels noms més populars dels darrers mesos, des de Benson Boone, passant per Gracie Abrams, Olivia Rodrigo, Noah Kahan, Glass Animals, així com pesos pesants com Weezer, Kings of Leon, Iggy Pop, Justice, Alanis Morissette, St Vincent o Thirty Seconds to Mars.

Entre la resta de noms també figuren girl in red, Leon Bridges, Circa Waves, Refused, Future Islands, Bright Eyes, Bloc Party, Royel Otis o Arde Bogotá entre altres.

El festival tindrà lloc del 10 al 12 de juliol a l’Espai Mad Cool. Les entrades generals sortiran a la venda dilluns 23 a les 10 del matí a madcooltickets.com. Els abonaments costaran 199 (+ despeses), mentre que el VIP el preu serà de 399 (+ despeses).

La prevenda pels clients del Santander ja s’han posat a la venda, mentre que els socis de Mad Cool també pots comprar les entrades a un preu especial.

 

L’entrada Mad Cool 2025: Olivia Rodrigo, Kings of Leon, Benson Boone o Gracie Abrams ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

La integració tarifària arriba a les comarques gironines i a partir de dilluns es podrà viatjar amb un bitllet

Els usuaris podran utilitzar els títols multiviatge de l'ATM de Girona a totes les línies d'autobús interurbà, facilitant la mobilitat en una àrea integrada de més de 400.000 persones.

Altres notícies