Mad Cool confirma les dates de la pròxima edició

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner dietetica genciana

El Mad Cool Festival ha donat a conèixer les dates de la propera edició, que tindrà lloc del 6 al 8 de juliol a Madrid.

Aquestes dates són exactament les mateixes que un altre festival de gran importància a l’estat, com el BBK de Bilbao, el Cruïlla Barcelona i curiosament també les del NOS Alive de Portugal, o sigui que tots hauran de competir per uns cartells que es preveuen apassionants i plens de grans noms.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

La Diputació de Girona destinarà prop de 840.000 euros a dinamitzar l’economia gironina

La Diputació de Girona destinarà prop de 840.000 euros durant el 2027 a subvencions per impulsar l’economia de les comarques gironines. Els ajuts cobriran projectes de promoció econòmica, dinamització comercial, comerç de proximitat i tecnologia. Les convocatòries s’adreçaran a ens locals, associacions de mercats i entitats sense afany de lucre de la demarcació a partir de principis de l’any vinent.
- Publicitat -

Altres notícies