Manic Street Preachers publicaran “The Ultra Vivid Lament” el setembre

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Els gal·lesos Manic Street Preachers han anunciat el seu retorn amb “The Ultra Vivid Lament”, que es publicarà el 2 de setembre.

El disc inclourà les col·laboracions de Julia Cumming i Mark Lanegan. El primer senzill es diu ‘Orwellian’ i ja es pot escoltar en streaming.

Tracklist

Still Snowing In Sapporo
Orwellian
The Secret He Had Missed ft. Julia Cumming
Quest For Ancient Colour
Don’t Let the Night Divide Us
Diapause
Complicated Illusions
Into The Waves of Love
Blank Diary Entry ft. Mark Lanegan
Happy Bored Alone
Afterending

L’entrada Manic Street Preachers publicaran “The Ultra Vivid Lament” el setembre ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Distribució de gasoils corçà

La Diputació de Girona destinarà prop de 840.000 euros a dinamitzar l’economia gironina

La Diputació de Girona destinarà prop de 840.000 euros durant el 2027 a subvencions per impulsar l’economia de les comarques gironines. Els ajuts cobriran projectes de promoció econòmica, dinamització comercial, comerç de proximitat i tecnologia. Les convocatòries s’adreçaran a ens locals, associacions de mercats i entitats sense afany de lucre de la demarcació a partir de principis de l’any vinent.
- Publicitat -

Altres notícies