22.3 C
Pals
Divendres, 11 juliol 2025
- Publicitat -

Matí amb ambient assolellat i creixement de nuvolades a la tarda

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui gaudirem d’un matí  amb força Sol i una temperatura màxima que s’enfilarà cap als 20ºC. Continuem sota influència d’una zona inestable i això farà que de cares a la tarda creixin algunes  nuvolades i també que hi hagi algunes tronades  prop del Baix Empordà. Si bé les tempestes quedaran més restringides cap a la zona del Gironès i nord de la Selva, no es descarta que algun ruixat pugui fer acte de presència de forma local. 

 

Al nord de la comarca hi haurà flux feble de vent de tramuntana i pels propers dies parlarem de més Sol i desapareixeran les nuvolades de tarda. 

- Publicitat -
- Publicitat -

L’augment d’efectius en el cos de Bombers i la prevenció marquen la campanya forestal d’aquest 2025

Catalunya ja ha vist durant aquest estiu del 2025 com dos grans incendis forestals han cremat més de 8.000 hectàrees. I tot i que aquests focs no s'han concentrat a la zona de l'Empordà, el cos de Bombers es prepara per afrontar una temporada complicada pel risc d'incendi forestal.

Altres notícies