La Marxa dels Arrossars torna a Pals amb la seva 30a edició

La Marxa dels Arrossars ha celebrat la seva 30a edició a Pals, organitzada per l'associació Jovent del Bruel amb suport de l'Ajuntament. Després d'anys sense celebrar-se, l'esdeveniment ha ofert dos recorreguts adaptats a tots els nivells i una jornada esportiva en família. Els participants han gaudit d'una botifarrada i sorteigs en un ambient festiu i natural.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner agrienergia

Després d’anys sense celebrar-se, la Marxa dels Arrossars ha tornat a Pals amb la seva 30a edició. L’organització ha estat a càrrec de l’associació Jovent del Bruel, que ha pres el relleu de l’Associació Cultural i Esportiva El Pedró, amb el suport de l’Ajuntament de Pals.

L’activitat ha comptat amb dos recorreguts, de 12 km i 18 km, dissenyats per ser accessibles a participants de totes les edats i nivells físics. Aquesta iniciativa esportiva també ha tingut un caràcter familiar, promovent el bon ambient en un entorn natural privilegiat.

Un cop acabada la marxa, els assistents han pogut gaudir d’una botifarrada i d’un sorteig amb productes oferts pels col·laboradors de l’esdeveniment. La jornada ha estat una autèntica festa esportiva que ha servit per ressaltar el patrimoni i la bellesa del municipi de Pals.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Alcaldes de la Costa Brava reforcen des de Pals la defensa dels habitatges d’ús turístic

La segona taula de treball ha abordat noves accions davant la normativa catalana. La trobada dona continuïtat a les iniciatives impulsades anteriorment per diversos ajuntaments i representants del sector.
- Publicitat -
banner agrienergia

Altres notícies