Millora el servei de bus a les platges de Begur amb un tiquet per a tot el dia

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El servei de transport no regular de vehicles en autobús a les platges de Begur per a la temporada estival d’enguany presenta com a novetat el fet d’incloure un tiquet integral per a tot el dia.

El nou tiquet turístic, que inclou que durant tot un dia es pugui pujar i baixar tantes vegades com es vulgui, costa 4 euros. La novetat del nou tiquet s’afegeix a les millores incorporades l’any passat, en què va destacar, principalment, el fet d’oferir el servei ininterromput des de les 10 del matí a les 8 del vespre. Les millores de l’any passat ja van permetre que es detectés un increment de l’ús del bus d’un 20% respecte a l’any anterior, segons fonts de l’empresa Sarfa SA, que cobreix el servei. “Amb el nou bitllet, els visitants i veïns podran anar el mateix dia a les diverses platges i cales del municipi”, ha explicat el regidor de Promoció Econòmica i Turisme, Eugeni Pibernat, que ha volgut remarcar que el gran objectiu del Bus Platges és evitar col·lapses de circulació als accessos a les platges.

El nou tiquet per a tot el dia es pot adquirir a l’Oficina de Turisme o al mateix bus. El servei cobreix les rutes de Begur a les tres principals platges del municipi: Sa Riera, Sa Tuna i Aiguablava. El servei, amb sortida de la plaça Forgas, manté els preus dels darrers anys, 1 euro per a les persones adultes i mig euro per als majors de 65 anys i joves de 5 a 16 anys. Els infants menors de 5 anys no paguen. Hi ha la possibilitat d’aconseguir abonaments d’adults de més de 20 viatges, que es poden aconseguir a l’Oficina de Turisme, la qual cosa fa que el viatge surti a 70 cèntims d’euro.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Placebo celebraran 30 anys amb una gira especial que passarà per Barcelona

La banda britànica Placebo ha anunciat una gran gira internacional per celebrar el 30è aniversari del seu debut, publicat l’any 1996. El tour, que tindrà lloc entre setembre i desembre de 2026, posarà el focus en els seus inicis amb un repertori centrat en els discos “Placebo” i “Without You I’m Nothing”. El duet format

Altres notícies