22.3 C
Pals
Divendres, 11 juliol 2025
- Publicitat -

Moment de la detenció de l’alcalde de Verges, Ignasi Sabater

L'alcalde de Verges, Ignasi Sabater ha estat detingut aquest dimecres al matí quan sortia de casa per anar a treballar

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest és el moment de la detenció de l’alcalde de Verges, Ignasi Sabater, aquest matí al sortir de casa seva. La detenció policial ha succeït aquest matí a quarts de vuit del matí. Tot i la detenció policial, el jutge d’Instrucció 4 de Girona n’està al corrent dels successos. Això sí, no n’ha decretat la detenció.

Pel que s’ha fet públic la detenció arriba pels actes d’ocupació de les vies d’AVE durant l’aniversari de l’1 d’octubre. Després de les detencions s’han convocat diverses manifestacions i Joan Maragall, exalcalde de Torroella ha pogut entrar a la comissaria. Maragall, ara diputat d’ERC al Congrés ha assegurat que avui deixaran d’estar detinguts.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’augment d’efectius en el cos de Bombers i la prevenció marquen la campanya forestal d’aquest 2025

Catalunya ja ha vist durant aquest estiu del 2025 com dos grans incendis forestals han cremat més de 8.000 hectàrees. I tot i que aquests focs no s'han concentrat a la zona de l'Empordà, el cos de Bombers es prepara per afrontar una temporada complicada pel risc d'incendi forestal.

Altres notícies