17.6 C
Pals
Dimecres, 11 febrer 2026

Mor el fotògraf Xavier Mercadé

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El fotoperiodista Xavier Mercadé ha mort aquesta tarda víctima d’un càncer amb el qual lluitava des de feia temps. Així ho ha anunciat la revista Enderrock, mitjà pel qual Mercadé treballava incansablement.

La revista Enderrock explica que Mercadé feia més de 35 anys que es dedicava a fer fotografies en directe amb un arxiu de més d’un milió de tirades i amb més de 14.000 concerts a les seves esquenes.

Mercadé també havia treballat en altres mitjans com El Punt Avui, Vilaweb, Rolling Stone o Rockdelux.

Molts companys de professió i músics han reaccionat a aquesta pèrdua, i és que era molt respectat i admirat.

L’entrada Mor el fotògraf Xavier Mercadé ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Cinc equips opten a rehabilitar el monestir de Santa Maria del Collet a Calonge

L’objectiu és recuperar aquest edifici del segle XIII com a espai cultural vinculat al jaciment arqueològic. El projecte definitiu es coneixerà a l’estiu i les obres podrien tenir un cost aproximat d’1,5 milions d’euros.

Altres notícies