14.8 C
Pals
Dijous, 1 maig 2025
- Publicitat -

Mor Juli Pedrero, un dels impulsors de Ràdio Capital

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dijous a la tarda ha mort Juli Pedrero, després d’una llarga malaltia. Fill de Palafrugell, Pedrero va ser un dels impulsors de Ràdio Capital des dels seus inicis i responsable d’emissions de l’emissora, fins que el desembre del 2017 se’n va retirar per afrontar la malaltia.

La trajectòria radiofònica de Juli Pedrero es remunta als inicis de Ràdio Palafrugell, on va ser un dels primers col·laboradors. També va participar a l’inici d’emissions de Ràdio Begur i dels canals de televisió local Televisió Festes de Primavera, de Palafrugell, i Empordanet Televisió.

Una trajectòria reconeguda

A la seva trajectoria vinculada a la comunicació local, s’hi han de comptar també un Premi Rahola de Comunicació local, pel programa electoral del 2015, que ell mateix va proposar i un Premi RAC a l’excel·lència, pel programa Govorit Radio Svoboda, que commemorava els 10 anys de la demolició de les antenes de Radio Liberty, de la Platja de Pals.

Tot l‘equip de Ràdio Capital de l’Empordà ens sumem al condol de la seva família i amics.

El seu amic Miquel Curanta li dedica aquest obituari:

Fins sempre, Juli

- Publicitat -
- Publicitat -

10 COMENTARIS

  1. Aquesta nit, un número desconegut, em deia “el nostre amic Juli ha mort”, en cap moment he pensat amb en Juli. I haig de reconèixer que he tardat una bona estona a fer-me’n a la idea.
    Com pot ser que la vida sigui tan injusta, sobretot amb aquelles persones que sempre han portat una vida exemplar amb els que l’envolten?
    Em va ensenyar a posar discs, a fer mescles, a parlar pel micròfon, i a poc a poc ens vàrem fer molt amics, reia de les meves bestieses i lokures, menjàvem gelats a les terrasses de Platja d´aro mentre miràvem les turistes, rèiem, i ploràvem. érem amics per sempre.

Comments are closed.

- Publicitat -spot_img

Arriba la quarta edició del VillarFest

A ple cor d’un dels barris més emblemàtics de Barcelona, el barri de Gràcia, se celebrarà un festival que il·luminarà els seus carrers després de l’apagada d’aquest dilluns i donarà la benvinguda a l’estiu. Els joves estudiants de cicles formatius del Centre Villar organitzen la quarta edició del VillarFest, que tindrà lloc el pròxim 7

Altres notícies