14.2 C
Pals
Divendres, 17 octubre 2025
- Publicitat -

Nota79, nova sala de concerts a Barcelona

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Bones notícies pel sector cultural de Barcelona en aquest inici d’any nou: des d’avui, una nova sala de concerts, Nota79, ha obert les seves portes al districte de Sarrià-Sant Gervasi (c/Vallirana, 79). El concert inaugural ha anat a càrrec d’Andrea Motis Joan Chamorro Quintet, que han presentat una exclusiva mostra del seu repertori.

En un moment de crisi pel sector cultural i de tancament de llibreries, cinemes, teatres i sales musicals a Catalunya; neix aquest projecte audaç, innovador i de qualitat, que omple un buit en l’oferta d’equipaments culturals capaços d’acollir música en viu i espectacles d’arts escèniques de petit format en unes condicions tècniques immillorables a la zona alta de la ciutat.

Nota79 és el resultat del procés vital i professional del seu director, Bernat Padrosa, músic i responsable també del projecte pedagògic Trèmolo, que engloba la formació musical i d’arts escèniques i el Grau Professional de música.

La música en directe, principal oferta de Nota79, podrà gaudir-se els dijous, divendres i dissabtes, tot i que espera ampliar-la a més dies amb el temps. La sala, amb Rafael Puerta com a responsable de la programació i mànager, oferirà un programa musical per a tots els gustos amb l’objectiu d’arribar a un públic divers i curiós, obert a noves propostes d’artistes, tant emergents com consagrats. La sala té una capacitat de 60-80 persones.

Així, s’hi programen, d’entrada, tres concerts per setmana de música moderna (estils tan diversos com swing, jazz, blues, soul, manouche, pop, rock,…) i un concert de música clàssica al mes, on tindran cabuda recitals de piano i guitarra, i concerts de petites formacions de cambra, acompanyats de cant líric.

Més info al web de la sala.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sam Fender guanya el Mercury Prize 2025 amb “People Watching”

El músic britànic Sam Fender ha estat coronat guanyador del Mercury Prize 2025 gràcies al seu aclamadíssim àlbum People Watching. La gala, presentada per Lauren Laverne a l’Utilita Arena de Newcastle, va marcar un moment històric: era la primera vegada que els prestigiosos premis s’allunyaven de Londres per celebrar-se al nord d’Anglaterra. El cantant de

Altres notícies