28.6 C
Pals
Diumenge, 22 juny 2025
- Publicitat -

Palafrugell es vesteix de gala

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Arriba la 33a Festa de l’Esport de Palafrugell. La gala guardonarà allò més destacable en l’àmbit esportiu de la ciutat de Palafrugell de la temporada 2015-2016. L’acte es celebrarà aquest proper diumenge 2 d’abril a les 19.00h a càrrec de l’Institut Municipal d’Esports.

La festa compta amb el lliurament dels guardons al millor esportista masculí, la millor esportista en categoria femenina, el millor entrenador amateur i la millor entitat esportiva local.

Aquest any, la Medalla de l’Esport de Palafrugell serà per Josep Mª Mora i Julià per la gran tasca en l’handbol a Palafrugell. També hi haurà un reconeixement especial pel ciclista professional David de la Cruz Melgarejo. L’esdeveniment anirà acompanyat de l’actuació musical del grup palafrugellenc Festucs.

- Publicitat -
- Publicitat -

Una nit històrica a l’ÍTACA: Oques Grasses omplen l’Estartit amb un concert davant 12.000 persones

El Festival ÍTACA va viure aquest dissabte una de les nits més memorables de la seva trajectòria. La platja Gran de l’Estartit es va convertir en un autèntic clam col·lectiu amb la presència de 12.000 persones, en la vetllada més multitudinària que ha acollit mai el certamen. L’aforament, ampliat davant l’enorme expectació generada per la

Altres notícies