9.4 C
Pals
Dilluns, 27 març 2023
- Publicitat -

Palamós invertirà 400.000 euros en l’asfaltatge de tres avingudes

L'objectiu és millorar la superfície d'asfalt en aquests vials, els quals suporten una gran quantitat de trànsit rodat i actualment presenten certa degradació

Temps de lectura: < 1 minuts
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Fotografia: Avinguda Onze de Setembre, Palamós. Google Maps

Seguint amb el projecte d’asfaltatge de carrers, l’Ajuntament de Palamós ha decidit invertir 400.000 euros per intervenir en tres avingudes del municipi: Catalunya, Onze de Setembre i Lluís Companys. L’objectiu és millorar la superfície d’asfalt en aquests vials, els quals suporten una gran quantitat de trànsit rodat i actualment presenten certa degradació. Es veurà afectada una superfície total de 3.870 m², i el termini d’execució és de dos mesos a partir de l’inici dels treballs.

L’alcalde de Palamós, Lluís Puig, ha destacat al Punt Avui la importància d’aquesta actuació, especialment a l’avinguda de Catalunya, on s’ha detectat un alt grau de degradació del ferm i on ja s’han realitzat tres trams. Segons Puig, el projecte contempla l’asfaltatge del tram comprès entre els carrers Nàpols i Provença.

El pla d’asfaltatges del govern d’ERC segueix els criteris del procés de participació ciutadana que es va fer al final de l’any 2016, prioritzant les intervencions dels carrers d’acord amb les necessitats dels ciutadans. L’any passat, es van asfaltar uns 7.000 m² amb aquesta iniciativa.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Isidre Tenas és l’alcaldable a Palafrugell amb Som Gent de Poble

Tot i el canvi d'alcaldable, Som Gent del Poble ha assegurat que manté la seva identitat
- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -