29.3 C
Pals
Dilluns, 16 juny 2025
- Publicitat -

Palamós rebaixa la taxa d’ocupació de la via pública en un 75%

La decisió afectarà principalment els establiments amb terrasses

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Palamós rebaixa la taxa d’ocupació de la via pública en un 75%
Loading
/

El Ple de l’Ajuntament de Palamós va aprovar ahir una mesura per rebaixar la taxa d’ocupació de la via pública, destinada principalment als establiments amb terrassa. El conjunt d’aquesta ajuda està valorada en uns 200.000 euros.

Concretament, el mesos de març, abril i maig seran de franc perquè els bars i restaurants no hi van poder realitzar la seva activitat. A més, a partir de l’1 d’agost i fins al final d’any, la taxa estarà bonificada en un 75%.

Segons va explicar al Ple de Palamós aquest dimecres i ha recollit Ràdio Palamós, la regidora de Serveis Econòmics Laura Lafarga calcula que d’aquesta manera els establiments pagaran una tercera part del tribut d’ocupació de la via pública.

Tot i que la CUP va votar que sí, alerta que la possibilitat per a alguns establiments d’ampliar les seves terrasses podria perjudicar als que no poden fer-ho.

En canvi, Ciutadans i Junts per Catalunya van votar-hi en contra perquè no la consideren suficient. Escoltem Raimon Trujillo, portaveu de JxC.

- Publicitat -
- Publicitat -

La UdG signa un conveni amb Josep Pascual per preservar i difondre més de 60 anys de dades ambientals

L’observador ambiental Josep Pascual ha cedit a la Universitat de Girona el seu arxiu amb dades meteorològiques i marines recollides a l’Estartit des de fa més de seixanta anys. El conveni garanteix la preservació i difusió d’aquesta informació clau per a la recerca en canvi climàtic, oceanografia i hidrologia, a través del repositori de dades científiques del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya.

Altres notícies