5.2 C
Pals
Divendres, 5 desembre 2025
- Publicitat -

Pantaleó publica el seu esperat disc “Afluents”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Pantaleó, nom artístic de Gerard de Pablo, publica el tercer àlbum d’estudi després d’un procés intens de creació de dos anys de reflexions i una recerca sonora que s’allunya dràsticament del pop lluminós i vitalista que ens tenia acostumats.

Una separació de parella i una situació personal complexa van generar a l’artista la necessitat de posar música i paraules en un moment d’inflexió vital acompanyat d’una profunda preocupació pel col·lapse climàtic.
Buscant el seu amor propi i l’equilibri amb el seu entorn inicia un diàleg constant entre el seu jo més personal i la naturalesa que l’envolta, amb les seves contradiccions i els seus punts en comú.

El tercer disc de Pantaleó ha estat autoproduït per Gerard de Pablo, amb el suport de Jordi Masana. Enregistrat a Temps Record i a Bucbonera Studios, mesclat per Panxi Badii i masteritzat per Víctor Garcia a Ultramarinos Records. El projecte compta, a més a més, amb les col·laboracions de les veus d’Anaïs Vila, Henrio (Enric Verdaguer), Anna Gual i Mazoni.

“Afluents” s’editarà també en vinil i estarà disponible a totes les plataformes digitals i en CD a les botigues aquest divendres 10 de setembre.

L’entrada Pantaleó publica el seu esperat disc “Afluents” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Petits Camaleons 2026 porta de nou la música familiar a la Sala Apolo amb un cartell de luxe

El Cicle de Concerts Familiars de Petits Camaleons torna a omplir de color la Sala Apolo de Barcelona el 2026. L’organització ha presentat el cartell complet d’una nova edició que aposta, un any més, per apropar la música en directe als més petits amb una experiència pensada per gaudir en família. El cicle reunirà quatre

Altres notícies