Comencen les obres per fer una zona verda a la plaça del carrer Sant Pere de Begur

Les obres comencen a partir del 14 de gener i està previst que durin 4 mesos

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

A partir del dilluns 14 de gener comencen les obres de reurbanització de la plaça situada entre els carrers Sant Pere i Santa Teresa de Begur. Fins ara la plaça havia estat una zona d’aparcament i la primera intenció per part de l’Ajuntament era reurbanitzar-la per fer un pàrquing soterrat, explica el regidor d’obres de Begur, Francesc Pilsa. Després de parlar amb el veïnat, però, van decidir fer-ne una zona verda oberta que inclou parc infantil, unes grades per seure i unes escales que comuniquen amb el carrer Sant Pere.

Està previst que les obres durin 4 mesos, però segons Pilsa, ja que es tracta d’una «obra senzilla i sense complicacions» intentaran tenir-ho enllestit en tres mesos, per Setmana Santa. El pressupost de licitació de les obres, que van a càrrec de l’empresa madrilenya TECYRSA Construcciones y Reparaciones, és de gairebé 355.000 euros.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Gossos tornarà als escenaris el 2027 per celebrar els 20 anys de ‘Corren’

Després de posar punt i a part a la seva trajectòria el 2024, Gossos ha anunciat que tornarà als escenaris l’any 2027 amb una gira molt especial. El grup de Manresa celebrarà els 20 anys de ‘Corren’, una de les cançons més emblemàtiques del pop català, amb una sèrie de 12 concerts exclusius que serviran

Altres notícies