5.2 C
Pals
Divendres, 5 desembre 2025
- Publicitat -

La Policia de Palafrugell deté a les dues persones implicades en el robatori d’un taller

Les imatges de les càmeres de seguretat de l’establiment han permès identificar els presumptes autors del delicte

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

La Policia Local de Palafrugell va detenir a dues persones com a presumptes autors del delicte de robatori amb força als Tallers AUTOADA. Les detencions s’han pogut dur a terme gràcies a les imatges captades per les càmeres de seguretat del mateix establiment. A més, formen part del dispositiu de seguretat que s’està realitzant per part del cos Policial juntament amb els Mossos d’Esquadra.

El passat dia 19 de febrer de 2021, el propietari de l’empresa, ubicada al polígon industrial de Palafrugell, va presentar una denúncia per un robatori. En el relat, va esmentar que els presumptes lladres havien forçat un total de 7 màquines de la zona de neteja de vehicles, més diversos danys en dues màquines més. L’empresa no només té una instal·lació dedicada a la reparació i pintura de vehicles sinó que també hi ha un espai per a la neteja de cotxes.

Segons Tallers AUTOADA, els autors dels fets s’haurien emportat diners per un valor aproximat de 450 euros en monedes i haurien causat danys per un valor molt elevat, els quals en aquests moments s’estan valorant. Ara bé, a petició de la Policia Local, el denunciant va aportar les gravacions de les càmeres de seguretat que disposa el recinte de l’empresa.

Els agents del cos policial Local van poder observar amb les imatges com un vehicle de marca Ford, model Focus, amb dos ocupants al seu interior, anaven de màquina en màquina tapant-se per evitar ser reconeguts. En les proves es visiona com es va produir el delicte, un conduïa i vigilava mentre que l’altre forçava les màquines per accedir als diners recaptats.

Finalment, cinc dies després dels fets, s’ha aconseguit identificar i detenir als dos autors del robatori gràcies a aquestes imatges i per diligències realitzades pel cos policial amb les càmeres de control i seguretat del municipi.

- Publicitat -
- Publicitat -

Petits Camaleons 2026 porta de nou la música familiar a la Sala Apolo amb un cartell de luxe

El Cicle de Concerts Familiars de Petits Camaleons torna a omplir de color la Sala Apolo de Barcelona el 2026. L’organització ha presentat el cartell complet d’una nova edició que aposta, un any més, per apropar la música en directe als més petits amb una experiència pensada per gaudir en família. El cicle reunirà quatre

Altres notícies